Wednesday, July 26, 2017

Kisah Aku




Assalamualaikum semua....

Ini merupakan entri pertama bagi aku yang baru berjinak-jinak dengan dunia blog ini. Jadi aku akan terangkan serba sedikit tentang diri aku. Selamat membaca ya..harap-harap tak boring baca...hehehehe


Nama aku seperti tercetak dalam IC adalah Khairul Hisham bin Abu Shari. Nama tu mak dan abah aku bagi 42 tahun lepas. Anak keempat daripada 8 orang adik-beradik. Anak jati Kg Tanjung Bangkong, Malim Nawar weh. Kome tahu ke kat mana Malim Nawar tu??hehehe.


Aku telah berkahwin dan mempunyai 3 orang anak perempuan yang comey lotey semuanya.Alhamdulillah.



Aku merupakan graduan ITM Melaka dalam bidang Diploma Pentadbiran Awam (1994 - 1997) dan sekarang berkhidmat di agensi kerajaan di Ipoh, Perak.



Bak kata orang, proses belajar tu sepanjang hayat. Jadi untuk menambahkan ilmu dan pengetahuan aku, aku menyambung pengajian secara jarak jauh di Pace UUM Pusat Ipoh di Ipoh mulai tahun lepas dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Awam. Nombor Matrik aku adalah 248997 (nombor bertuah barangkali).



Diharap kehidupan aku akan lebih sukses dan diberkati Allah. Amin... 



Jumpa lagi di posting yang lain. Adios....



No comments:

Post a Comment