Wednesday, July 26, 2017

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2017




Walaupun Hari Raya dah sebulan berlalu, rasanya belum lewat lagi untuk  aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kepada semua rakan, kenalan dan saudara-mara yang mengenali diri ini.

Raya tahun ni aku beraya di Malim Nawar dan Gopeng bersama keluarga sendiri dan keluarga mertua. Yang paling seronoknya tahun ini kami ada ahli keluarga baru (baby aku) yang comel. Dulu beraya berempat. sekarang dah berlima....Alhamdulillah syukur kepada Allah atas kurniaan Mu...


baby baru aku ditengah2 tu namanya Nur Akilah Adawiyah (8 bulan)

Sebelum aku mengundur diri, mari dengarkan lagu raya favourite aku...hehehe

https://www.youtube.com/watch?v=XqLYXT0FCNY


Tangan dihulur maaf dipinta,
Erat hubungan sesama kita,
Semoga gembira di hari yang mulia ini,
Salah dan silap harap dimaaf,
Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Maaf Zahir dan Batin.

No comments:

Post a Comment